Ny integrasjon mellom Uni Economy og Kredin

20.06.2019

Løs saker raskere og oftere i et smart automatisert system
 

Din bedrift har lov å til gå direkte med purringer og inkassosaker – utenom inkassobyrået – og på den måten komme veldig mye raskere i mål med utestående krav enn ved vanlig inkassopågang. Samtidig beholder du selv hele kravet, inkludert rentene og gebyrene som påløper. Kredin har automatisert denne rettigheten, og utviklet et system som er perfekt for bedrifter som er seriøse med tanke på å oppnå kortest mulig kreditt-tid, og best mulig likviditet. 

  • 24/7 i skyen - Ingen installasjon nødvendig. Alltid tilgjengelig. Behøver kun epost for å komme i gang 
  • Sikkert - Beskyttet og konfidensielt med 256-bits kryptering, akkurat som nettbanken.
  • Optimalt - Optimalisert system, saksgang og dokumenter for å gi deg høyest mulig løsningsgrad.
  • Full kontroll og topp kundebehandling - Du kjenner dine kunder best, og Kredin gir deg kontrollen så hver kunde kan behandles slik du ønsker. 
  • Alt til deg - I motsetning til et inkassobyrå, beholder du hele kravet ditt selv, og får renter og gebyrer som en bonus!
  • Følger opp for deg - Sett saksgangen på full Auto-Pilot eller benytt smarte varsler som passer på at du får håndtert kravene sami-automatisk selv.
  • Gratis og tilgjengelig support - Kredin er tilgjengelig for en prat på chat, telefon eller epost ved spørsmål om systemet, saksgangen eller et spesifikt krav.
  • Sendinger på full auto, eller med et klikk - I Kredin blir alle saksdokumenter som kan sendes for deg, sendt avgårde for deg med et tastetrykk.
  • Automatikk - Bruk den smarte AutoPilot-funksjonen, og Kredin vil holde sakene dine oppdatert ved hjelp av to-veis kommunikasjon med Uni Economy sitt API. 


Mer informasjon 

https://kredin.no/

www.unimicro.no 


Se også

Uni Micro effektiviserer og kompletterer software- og teknologiaktører

(Bergen 13. mai 2020) Uni Micro utvider sine forretningsområder og lanserer SoftRig, en plattform for utvikling og distribusjon av digitale løsninger. SoftRig gir konkurransefordeler til software- og teknologiaktører ved å levere innovasjoner raskt, ressurs- og kostnadseffektivt til markedet.

Oppsummering av vårt webinar - Markedsføring i utfordrende tider

Vi har den siste tiden sett hvor viktig det er å være tilgjengelig i flere kanaler, spesielt med tanke på dagens situasjon i samfunnet. Derfor har vi i samarbeid med et par svært dyktige markedsførere fra det digitale byrået INEVO AS gjennomført et webinar, med opp i mot 100 deltakere, hvor vi ga ut tips og råd om hvilke markedsførings grep det kan være lurt å ta nå. I etterkant har vi satt sammen en liste med disse konkrete rådene, og vil selvfølgelig dele disse med alle som ikke hadde anledning å være med på webinaret også. 

Har noen av dine kunder opplevd forsøk på svindel om frakt?

Vi opplever at flere har fått denne og lignende e-post og sms i det siste. Dette er absolutt ikke noe som er relatert til våre systemer eller noen av våre transportleverandører å gjøre.