Nyhet! En ny og sterk integrasjon for deg i bygg- og anlegg

20.06.2019

Hva kan Mobile Worker tilby brukere av Uni Economy?

Mobile Worker et digitalt prosjektstyringssystem for bedrifter innen bygg- og anlegg. Løsningen består av en skybasert prosjektportal og en mobil app som gir deg en lettere hverdag uansett om du er på kontoret eller i felt.

Med Mobile Worker får du blant annet:

  • Fange opp alle timer og ekstraarbeid
  • God dokumentasjon
  • Oversikt over ansatte med ressursplanlegger
  • Full kontroll på kontoret med rapporter og budsjettering
  • Mange moduler: utstyrskontroll, kjørebok, mm.


Hva gjør integrasjonen?

Med den nye integrasjonen mellom Mobile Worker og Uni Economy får man disse mulighetene:

  • Opprette prosjekter, ordrer og kunder i begge systemene
  • Man oppretter varer og ansatte i Uni Economy, mens timeartene settes opp i Mobile Worker

  • Timer og vareforbruk sendes tilbake til Uni Economy
  • Timene fra Mobile Worker lander i Timemodulen for fordeling til lønn med lønnsarter og til faktura med varenummer

  • Begge systemer er skybaserte så du kan gjøre jobben hvor du er
  • Spar tid ved å unngå dobbeltregistreringer og korrigering av feil

Alt i alt får man en fleksibel og brukervennlig plattform for prosjektledere, baser og vanlige ansatte i felt. Mobile Worker sin nye app, som er tilgjengelig på iOS og Android, skaper fortløpende verdier både til faktura og lønn. For mer informasjon besøk:
https://mworker.no/integrasjoner/uni-economy/


Se også

Uni Micro effektiviserer og kompletterer software- og teknologiaktører

(Bergen 13. mai 2020) Uni Micro utvider sine forretningsområder og lanserer SoftRig, en plattform for utvikling og distribusjon av digitale løsninger. SoftRig gir konkurransefordeler til software- og teknologiaktører ved å levere innovasjoner raskt, ressurs- og kostnadseffektivt til markedet.

Oppsummering av vårt webinar - Markedsføring i utfordrende tider

Vi har den siste tiden sett hvor viktig det er å være tilgjengelig i flere kanaler, spesielt med tanke på dagens situasjon i samfunnet. Derfor har vi i samarbeid med et par svært dyktige markedsførere fra det digitale byrået INEVO AS gjennomført et webinar, med opp i mot 100 deltakere, hvor vi ga ut tips og råd om hvilke markedsførings grep det kan være lurt å ta nå. I etterkant har vi satt sammen en liste med disse konkrete rådene, og vil selvfølgelig dele disse med alle som ikke hadde anledning å være med på webinaret også. 

Har noen av dine kunder opplevd forsøk på svindel om frakt?

Vi opplever at flere har fått denne og lignende e-post og sms i det siste. Dette er absolutt ikke noe som er relatert til våre systemer eller noen av våre transportleverandører å gjøre.